27 Şubat 2013 Çarşamba

Son Günlerde Vintage Hayaller:)

Önce postcrossing sitesinden başlamak istiyorum. Bu site sayesinde kartpostal koleksiyonuma geri döndüm. Pul koleksiyonuna başladım. Kendimin bulaştığı yetmediği gibi postcrossing hastalığını işyerindeki arkadaşlara da bulaştırdım:) Postcrossing üyeleri kedi sevgimi biliyormuşçasına ikidir üzerinde kedi olan kartpostallar gönderiyorlar bana. Gerçi ilk kartpostalım hüsranla sonuçlandığından, ardından gelenleri tedirginlikle ve gizlice açıyorum artık. Hahaha. Onu anlatayım da gülün. İşyeri adresini vermiştim postcrossing için. İlk kartpostalım yaklaşık 15 gün sonra geldi. Ukrayna'dan olduğu yazıyordu. Ben tabi heyecanla ve elimde sallaya sallaya zarfı açmaya başladım. Herkes de bu siteye üye olduğumu biliyordu. İçinden nasıl bir kart çıkacak diye başıma toplandı arkadaşlar. :) Veee üzerinde playboy yazısıyla neredeyse hiç kıyafeti olmayan bir kadın kartpostalı çıktı! Hahaha. Rezillikti. Herkes koptu tabi. C. de Zaten hep bu tür şeyler seni buluyor dedi. :) Böyle bir durum da başınıza gelebilir. O yüzden dikkatli olmakta fayda var. :) 

Neyseki ondan sonra gelenler doğru dürüsttü. Geçen hafta gelen kartpostalın yanında bir sürü de pul vardı. Ben kartpostalı gönderen kişinin profil bilgilerine bakmadan teşekkür mesajı yazdım. Beni istersen facebook'unda ekleyebilirsin diye de not düştüm. Nerden bileyim, 70 yaşındaki bir teyze olduğunu, hahaha:) Gerçi postcrossing'e üyeyse facebook'u da vardır diye düşünmedim değil. Henüz ses çıkmadı kendisinden. :) 

Son gelen kartpostal ve pullar Hollanda'dan:




Alışveriş merkezine yakın oturunca tüm indirimleri takip edip hemen alma şansınız oluyor. C.'ye göre bu durum tehlikeli benim için:) Çünkü "bir şey almayacağım, sadece ne var ne yok bakacağım" diyerek evden çıkıyor, iki üç paketle geri geliyorum. Bazen de birini çantama sıkıştırıyorum. Haha. Adamcağız şok olmasın diye bir iki gün sonra gösteriyorum. :) Mudo en sevdiğim mağazalardan biri. Sık sık uğrar gezerim. Hele de indirim zamanı fiyatlar çok düşüyor. Yastıklarına bayılıyorum Mudo'nun. Geçen gün gittiğimde yine bazı yastıklara göz koydum.



Gece saat 22.00 sularında sufle saatim geldi ve hiç üşenmeden yaptım. Zaten 10 dakikamı almıyor. Hemen de pişiyor. Sonra yanında vanilyalı dondurma ile birlikte afiyetle yeniyor. Sufle kaplarım biraz daha büyük olsa iyi olacak. Şimdilik Sıdıka'nın hediyesi mini silikonlarımla idare ediyorum. :)




Tek düzelikten yine sıkıntı bastı beni ve mutfağımı düzenlemeye giriştim. Pasta malzemelerimi kutuladım. Krispy Kreme'in hediye ettiği kutumu ve Fransa'dan arkadaşım Belgin'in hediye ettiği kurabiye kutusunu kullandım. 










2 yorum:

  1. sufle tarifin eğer on dakikada oluyorsa dediğin gibi paylaşmanı rica edeceğim :) ne zamandır sufle yapasım var :)

    YanıtlaSil
  2. evet, tabiki paylaşırım.
    yeni yazıya ekleyeceğim post olarak. :)

    YanıtlaSil