21 Şubat 2013 Perşembe

"Ah O Eski Günler!"

Vintage hayatıma girdi gireli "Ah aah o eski günler!" diye sızlanırken yakalar oldum kendimi. Haha.. Gören de sanır ki yaşım 50'ye dayandı. Halbuki 30'a merdiven dayamış kişilerden bile bu sözleri sık duyar olduk. Her şey o kadar hızlı değişiyor ki! Daha doyamadan eskiyiveriyor kullandığımız eşyalar. Vintage sevgisinin altında yatan bu hızdan kaçış mı yoksa gerçekten geçmişe duyulan özlem mi bilemiyorum. Ama eskiye ait her şeyin bana heyecan verdiği kesin. Hele İstanbul gibi kültürel zenginliği olan bir şehirde yaşamanın da etkisi büyük diye düşünüyorum. 

Vintage aşkı bende zamanla büyük bir tutkuya dönüştü. Eski dönemlere ait kitaplardan tutun da, bavullar, duvar kâğıtları, kıyafetler, filmler, objeler...v.s. kısacası Vintage benim ayrılmaz parçam oldu. Yeni evimizin bitmesini dört gözle bekliyorum. Şimdiden tasarım dergilerimi ayırdım, beğendiğim siteleri sık kullanılanlara ekledim ve hoşuma giden, fikir verebilecek fotoğrafları klasörledim. Her İkea'ya gidişimde daha bitmemiş evimizin odalarını çiziyorum kafamda. Zavallı C. her zaman aynı heyecanla dinlemekten bıkıp usanmıyor. Cupcake aşkımı bildiğinden bana harika bir hediye almış bu arada. Mutfağımın baş köşesindeler. Geçenlerde mutfaktan "şangırt" sesi geldi ve aklıma ilk gelen onlar oldu. C.'yi düşündüğüm falan yok. Direk "Hiii! Cupcake'lerimin kırıldığını söyleme sakın!"
"....."
"Onlar kırıldı dimi? Nazar değdirdim kendi kendime."
"Haha. Onlar değil yaa.. O kadar çok mu sevdin, ben sana bi daha alırım birtanem."
Canım C. diye boşuna demiyorum:) Bugünün güzelliği de bu oldu.

Cupcake'lerimle Sizin,

Vintage Hayalleri Olan Blogger.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder